Monday, May 27, 2013

Martin Gellerstedt - Regional Sales Manager


I would like to introduce myself. My name is Martin Gellerstedt and I have just joined Oriflame Indonesia as Regional Sales Manager responsible for the Java and  Bali branches. I started my career when I was 13 years old working in a video store in Stockholm, Sweden. For the last 12 years I have been working as a Managing Director for Media Companies in Europe and I have a long experience with E-commerce, Social Media and Online Marketing.

Perkenankan saya untuk memperkenalkan diri. Nama saya adalah Martin Gellerstedt dan saya baru bergabung dengan Oriflame Indonesia sebagai Regional Sales Manager untuk wilayah Jawa dan Bali. Saya memulai karir saya di usia 13 tahun dengan bekerja di toko video di Stockholm, Swedia. Selama 12 tahun terakhir, saya bekerja sebagai Managing Director di Perusahaan-perusahaan Media di Eropa, dan saya memiliki banyak pengalaman di bidang E-Commerce, Social Media dan Online Marketing.

I moved to Jakarta with my wife and three children a few weeks ago and I have been very impressed by what has been achieved at Oriflame Indonesia. I am also looking forward to contribute to Your future success. 

Saya pindah ke Jakarta beserta istri dan ketiga anak saya beberapa minggu yang lalu, dan saya telah sangat terkesan akan pencapaian Anda di Oriflame Indonesia. Saya sangat menantikan untuk turut memberikan kontribusi pada kesuksesan Anda di masa yang akan datang.

I am currently visiting all branches in Java and Bali and I am hoping to meet all of you during the coming months.

Saat ini saya sedang menjadwalkan kunjungan-kunjungan saya ke semua cabang di Jawa dan Bali, dan saya berharap untuk dapat bertemu dengan Anda semua dalam waktu dekat.

Until then, I wish you happiness and success. Let us make 2013 a year to be remembered.

Sementara itu, saya mendoakan kebahagiaan dan kesuksesan untuk Anda. Marilah kita mewujudkan tahun 2013 sebagai tahun yang paling mengesankan.


With Warm Regards,



Martin Gellerstedt

Regional Sales Manager

Silakan klik SimpleBizNet untuk join.

No comments :

Post a Comment